A kvalitatív gyerekkutatások módszertani lehetőségei
Absztrakt
A piackutatók egyre gyakrabban kapnak olyan kutatási megbízásokat ügyfeleiktől, amelyek vizsgálati célcsoportja a prepubertás (12 éves) életszakaszt még el nem ért gyermekek. A modern fogyasztói társadalmakban a gyerekek egyre jelentősebb vásárlóerőt képviselnek, szükségleteik, ízlésviláguk alapvetően meghatározza a család fogyasztási jellemzőit, vásárlási döntéseit, sőt saját igényekkel lépnek fel a piacom. Nehéz feladat hárul ránk, felnőttekre - legyünk szülők vagy kutatók -, akik a gyerekek világát-annak sajátos formai és tartalmi komplexitásában megérteni szándékozunk.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-28
Hogyan kell idézni
Czigány, S. és Székely, K. (2019) „A kvalitatív gyerekkutatások módszertani lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 25–28. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1289 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Márkakutatás