Methodical possibilities of qualitative children research
Abstract
A piackutatók egyre gyakrabban kapnak olyan kutatási megbízásokat ügyfeleiktől, amelyek vizsgálati célcsoportja a prepubertás (12 éves) életszakaszt még el nem ért gyermekek. A modern fogyasztói társadalmakban a gyerekek egyre jelentősebb vásárlóerőt képviselnek, szükségleteik, ízlésviláguk alapvetően meghatározza a család fogyasztási jellemzőit, vásárlási döntéseit, sőt saját igényekkel lépnek fel a piacom. Nehéz feladat hárul ránk, felnőttekre - legyünk szülők vagy kutatók -, akik a gyerekek világát-annak sajátos formai és tartalmi komplexitásában megérteni szándékozunk.
Downloads
Published
2019-11-28
How to Cite
Czigány, S. and Székely, K. (2019) “Methodical possibilities of qualitative children research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 25–28. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1289 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Brand research