A kvalitatív gyerekkutatások módszertani lehetőségei

Szerzők

  • Szilvia Czigány Research International Hoffmann
  • Katalin Székely Research International Hoffmann

Absztrakt

A piackutatók egyre gyakrabban kapnak olyan kutatási megbízásokat ügyfeleiktől, amelyek vizsgálati célcsoportja a prepubertás (12 éves) életszakaszt még el nem ért gyermekek. A modern fogyasztói társadalmakban a gyerekek egyre jelentősebb vásárlóerőt képviselnek, szükségleteik, ízlésviláguk alapvetően meghatározza a család fogyasztási jellemzőit, vásárlási döntéseit, sőt saját igényekkel lépnek fel a piacom. Nehéz feladat hárul ránk, felnőttekre - legyünk szülők vagy kutatók -, akik a gyerekek világát-annak sajátos formai és tartalmi komplexitásában megérteni szándékozunk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-28

Hogyan kell idézni

Czigány, S. és Székely, K. (2019) „A kvalitatív gyerekkutatások módszertani lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 25–28. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1289 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Márkakutatás