A strukturális egyenlőségek módszere és alkalmazása a marketingkutatásban
Absztrakt
A cikk a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti és gyakorlati aspektusait mutatja be két különböző üzleti alkalmazáson keresztül. A cikk első része a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti hátterével, többek között az elemzési módszer eredetével, sajátosságaival és feltételeivel foglalkozik, majd ezután a zenei rendezvények látogatottságával, illetve a vállalatok teljesítménymérésével kapcsolatos kutatások egy-egy példáján keresztül mutatjuk be ennek a módszernek a gyakorlati aspektusait. Ennek alapján megállapítható, hogy ez a módszer számos többváltozós technikát magába foglal, és óriási távlatokat nyit a marketingkutatásban.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-05
Hogyan kell idézni
Sajtos, L. és Fache, M. (2019) „A strukturális egyenlőségek módszere és alkalmazása a marketingkutatásban”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 99–111. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1396 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix