Marketingorientáció és termékdizájn a vállalati gyakorlatban
Absztrakt
Egy átfogó iparági kutatás kapcsán direkt és indirekt megközelítések alapján arra keressük a választ, hogy a mai magyar gazdaságban, a vállalatok marketinggyakorlatában milyen szerepet játszik a termékdizájn, hogyan vélekednek a gazdasági szféra szereplői, a vállalkozások vezetői a dizájn fontosságáról. Tanulmányunk a közelmúltban lefolytatott empirikus kutatásokra épít, amelyek a vállalati marketingorientációt vizsgálták. Ugyanakkor mégis számos ponton kapcsolódnak a vállalati terméktervezés, -dizájn kérdésköréhez, és a dizájn jelenlegi vállalati gyakorlatára vonatkozóan néhány jellemző tendencia bemutatását teszik lehetővé.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Berács, J., Horváth, D. és Sajtos, L. (2019) „Marketingorientáció és termékdizájn a vállalati gyakorlatban”, Marketing & Menedzsment, 37(1), o. 67–76. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1528 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix