Rítusok hálójában - A magyar fiatalok alkoholfogyasztásának kulturális és kommunikációs meghatározottsága

Szerzők

  • Ariel Mitev Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék
  • Dóra Horváth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Vajon különbözik-e az alkoholt tartalmazó üveg önmagától, hogy szemből, felülről vagy máshonnan nézzük? Vajon más lesz-e attól, hogy egy áruház polcán, egy bárban vagy egy szórakozóhelyen valakinek a kezében pillantjuk meg, és vajon átalakul-e az ital annak hatására, hogy egy díszes üvegben vagy egy
vizespohárban látjuk, vagy esetleg
valamivel keverjük, vagy a reklám
változtatja meg?

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Mitev, A. és Horváth, D. (2019) „Rítusok hálójában - A magyar fiatalok alkoholfogyasztásának kulturális és kommunikációs meghatározottsága”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 140–148. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/856 (Elérés: 22 november 2024).

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>