In bondage of rituals - Cultural and communicational determination of alcohol consumption of the Hungarian youth

Authors

  • Ariel Mitev Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék
  • Dóra Horváth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

Vajon különbözik-e az alkoholt tartalmazó üveg önmagától, hogy szemből, felülről vagy máshonnan nézzük? Vajon más lesz-e attól, hogy egy áruház polcán, egy bárban vagy egy szórakozóhelyen valakinek a kezében pillantjuk meg, és vajon átalakul-e az ital annak hatására, hogy egy díszes üvegben vagy egy
vizespohárban látjuk, vagy esetleg
valamivel keverjük, vagy a reklám
változtatja meg?

Downloads

Published

2019-10-29

How to Cite

Mitev, A. and Horváth, D. (2019) “In bondage of rituals - Cultural and communicational determination of alcohol consumption of the Hungarian youth”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 140–148. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/856 (Accessed: 22 November 2024).

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>