Kutyák a reklámfilmekben

Szerzők

  • Szilvia Nagy Human Telex
  • Árpád Ferenc Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar; Success Consulting

Absztrakt

Az általánosan elterjedt nézet szerint, ha a hirdető biztos sikert akar aratni reklámjával, akkor feltétlenül szerepeltet benne szép nőt, kisgyereket, vagy egy kedves kutyust. Ha azonban valóban sikeres reklámfilmet szeretnénk készíteni, a kutya önmagában nem jelent garanciát. Csak abban az esetben szabad kutyát használni egy reklámban, ha a kedves állat megfelelően képviseli a márkát. A tanulmány a reklámfilmek speciális szegmensét, a kutyás produkciókat, azok tervezését, illetve használatát mutatja be.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Nagy, S. és Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Kutyák a reklámfilmekben”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 22–29. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1484 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Totális marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>