Erősödik a reklám, és átalakítja a médiát: ugyanúgy beszélnek a hirdetésekről, mint a politikáról vagy a sportról

Szerzők

  • Ákos Kozák GfK Piackutató Intézet

Absztrakt

Átrendeződnek a média erőviszonyai. Televíziós hirdetésekre ugyanis reklámköltéseikből egyre nagyobb há­nyadot fordítanak a cégek. Ahogyan termékeik és szolgáltatásaik mind egyértelműbb, letisztultabb vásárlói elvárásoknak felelnek meg úgy reklámozásuk is követi a médiafogyasztás változásait. A tévé a lehető leghaté­konyabban kapcsolja össze a szórakoztatás és a fogyasztási kultúra iránti felfokozott igényt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kozák, Ákos (2019) „Erősödik a reklám, és átalakítja a médiát: ugyanúgy beszélnek a hirdetésekről, mint a politikáról vagy a sportról”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 98–101. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1793 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix