Miért van szükség kereskedelmi piackutatásra?

Szerzők

  • Ákos Kozák GfK

Absztrakt

Nemigen lehetett találni olyan álláshirdetést az elmúlt tíz évben, amelyikben kereskedelmi vállalkozás piackutatót keresett volna. Üdítő kivétel volt a Heti Világgazdaság minapi ajánlata, amiben az egyik nemzetközi lánc piackutatásban jártas szakembert keresett. Ez azt jelenti, hogy felértékelődött a kereskedelemben egyre nagyobb számban előállt információk feldolgozásához értő szaktudás. A háttérben persze a kereskedelem megizmosodó kommunikációs aktivitása is megbújik, ami egy átértékelt marketingpolitikát feltételez.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-12

Hogyan kell idézni

Kozák, Ákos (2019) „Miért van szükség kereskedelmi piackutatásra?”, Marketing & Menedzsment, 36(1), o. 68–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1607 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Új utak a piackutatásban