Why commercial market research is necessary?

Authors

  • Ákos Kozák GfK

Abstract

Nemigen lehetett találni olyan álláshirdetést az elmúlt tíz évben, amelyikben kereskedelmi vállalkozás piackutatót keresett volna. Üdítő kivétel volt a Heti Világgazdaság minapi ajánlata, amiben az egyik nemzetközi lánc piackutatásban jártas szakembert keresett. Ez azt jelenti, hogy felértékelődött a kereskedelemben egyre nagyobb számban előállt információk feldolgozásához értő szaktudás. A háttérben persze a kereskedelem megizmosodó kommunikációs aktivitása is megbújik, ami egy átértékelt marketingpolitikát feltételez.

Downloads

Published

2019-12-12

How to Cite

Kozák, Ákos (2019) “Why commercial market research is necessary?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 68–69. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1607 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

New ways in market research