Marketing a posztmodern globalitásban

Szerzők

  • János Fojtik JPTE KTK Marketing Tanszék; Marketing & Menedzsment szerkesztő

Absztrakt

A címben három nem magyar szót sikerült összezsúfólni. Minthogy általában - de nem kivétel nélkül - csak anyanyelvünk szavaival és kifejezéseivel vagyunk egészen pontosan tisztában (beleértve a jelentésárnyalatok és a képes értelmezés sokféle módját is), a legtöbbször szükséges, hogy az alkalmazott idegen szavakat megmagyarázzuk, de legalábbis utaljunk arra az értelemre (esetleg a lehetséges többféle vagy sokféle jelentés közül), ami a hallgatóság - vagy az olvasó közönség - számára egészen pontosan a megfelelő kontextusba helyezi a szót. A mi esetünkben ráadásul valóban olyan szavakról van szó, amelyek jelentése valóban többféle lehet, és az eltérő értelmezésekből egészen különböző gondolatmenetek sarjadhatnak, s vezethetik a szerzőt és az olvasót is meglehetősen különböző következtetésekre.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Marketing a posztmodern globalitásban”, Marketing & Menedzsment, 33(6), o. 66–72. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1858 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix