Theodore Levitt (1925- 2006) emlékére: "... elméleti gondolatok fáradhatatlan átültetése a gyakorlatba ...”

Szerzők

  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

E sorok megjelenésekor bő egy éve van annak, hogy a marketing egyik legjelentősebb gondolkodója örökre eltávozott. A Marketing & Menedzsment szerkesztői úgy gondolják, hogy a szakma ilyen nagy formátumú alakjától illendő komoly búcsút venni akkor is, ha közvetlen kapcsolatunk nem volt vele, és tanítványának is csak nagyon-nagyon áttételesen mondhatja magát egyikünk-másikunk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Theodore Levitt (1925- 2006) emlékére: ". elméleti gondolatok fáradhatatlan átültetése a gyakorlatba . ””, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 16–21. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1338 (Elérés: 28 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A marketingtudomány nagyjai

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>