Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje (Szempontok a sikeres brandépítéshez), Dialóg Campus Kiadó, Budapest 2013

320 oldal ISBN 978 615 5376 18 4

Szerzők

  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje (Szempontok a sikeres brandépítéshez), Dialóg Campus Kiadó, Budapest 2013: 320 oldal ISBN 978 615 5376 18 4”, Marketing & Menedzsment, 48(2), o. 83–84. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/996 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Könyvismertetés

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>