Bankmarketing a vállalati üzletágban

Szerzők

  • Nikolett Varga Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A pénzintézeti szolgáltatások értékesítésének elválaszthatatlan kísérőjelenségévé vált a marketing, ami az ügyfélkör átalakulásának, valamint a versenyhelyzetnek köszönhető. Az elmúlt időszak tendenciái alapján a hitelintézeti marketingtevékenység egyre bonyolultabb, speciálisabb marketingtudást igényel. A pénzintézeti marketing gyakorlatában jelentős változások történtek Magyarországon is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-01

Hogyan kell idézni

Varga, N. és Fojtik, J. (2019) „Bankmarketing a vállalati üzletágban”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 49–59. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1146 (Elérés: 26 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>