Bank marketing in corporate business unit

Authors

  • Nikolett Varga Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

A pénzintézeti szolgáltatások értékesítésének elválaszthatatlan kísérőjelenségévé vált a marketing, ami az ügyfélkör átalakulásának, valamint a versenyhelyzetnek köszönhető. Az elmúlt időszak tendenciái alapján a hitelintézeti marketingtevékenység egyre bonyolultabb, speciálisabb marketingtudást igényel. A pénzintézeti marketing gyakorlatában jelentős változások történtek Magyarországon is.

Downloads

Published

2019-11-01

How to Cite

Varga, N. and Fojtik, J. (2019) “Bank marketing in corporate business unit”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 49–59. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1146 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>