Pavluska Valéria: Kultúramarketing elméleti alapok és gyakorlati megfontolások. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2014. (449 o., ISBN 978-963-05-9529-2)

Szerzők

  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-06

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Pavluska Valéria: Kultúramarketing elméleti alapok és gyakorlati megfontolások. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2014. (449 o., ISBN 978-963-05-9529-2)”, Marketing & Menedzsment, 49(1), o. 87–88. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1020 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Könyvismertető

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>