Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban

Szerzők

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Ebben a cikkben a magyarországi vállalatok eurorégiókba irányuló marketingaktivitásának stratégiai kérdéseit tekintem át. Módszertani alapokat az angolszász szakirodalomból gyűjtöttem, gyakorlati tapasztalataimat az elmúlt nyolc évben végzett kutatási és vállalkozási tevékenységem során szereztem.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Dankó, L. (2019) „Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 27–32. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1885 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek