Személyes kommunikáció interkulturális kontextusban

Szerzők

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Intézet Nemzetközi Marketing Tanszék

Absztrakt

A sikeresség feltétele a mindennapi életben, de szakmai, üzleti tevékenységünk során is, hogy helyes és hatékony kommunikációt folytassunk: vagyis a másik fél a lehető legpontosabban azt hallja, értse, olvassa, amit szándékunkban állt közölni vele. Ehhez esetenként nekünk is további kiegészítő jelzéseket kell küldenünk, illetve törekednünk kell a „zajszint” csökkentésére, hogy elérjük a szándékolt és ténylegesen értelmezett üzenet valóságtartalmának lehető legteljesebb egybeesését.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Dankó, L. (2019) „Személyes kommunikáció interkulturális kontextusban”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 86–95. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/850 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikációs gazdálkodás