Marketingorientáció az építőiparban

Szerzők

  • Gabriella Pollák ENERGOVILL-PROJEKT Fővállalkozó Rt.
  • Zoltán Veres Külkereskedelmi Főiskola

Absztrakt

A gyáripari tömegtermeléssel foglalkozó ágazatok marketing tevékenységéről sokat lehet hallani, olvasni. De mi a helyzet az építőiparban? Miben különbözik a létesítmények piaca a tömegtermékek piacától? Hogyan értelmezik az építőipar menedzserei a marketinget? Szükség van-e az építőiparban marketingre? A Budapesti Projekt Marketing Műhely célul tűzte ki, hogy segít az építőipari cégeknek a piachoz való alkalmazkodásban, a marketingszemlélet elterjesztésében, megismertetésében. Kutatásaink célja, hogy megismerjük az építő­ ipar mai helyzetét, pozícióját, szemléletbeli változásait.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Pollák, G. és Veres, Z. (2019) „Marketingorientáció az építőiparban”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 34–41. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2286 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>