Marketing Orientation of Firms in Building Industry

Authors

  • Gabriella Pollák ENERGOVILL-PROJEKT Fővállalkozó Rt.
  • Zoltán Veres Külkereskedelmi Főiskola

Abstract

A gyáripari tömegtermeléssel foglalkozó ágazatok marketing tevékenységéről sokat lehet hallani, olvasni. De mi a helyzet az építőiparban? Miben különbözik a létesítmények piaca a tömegtermékek piacától? Hogyan értelmezik az építőipar menedzserei a marketinget? Szükség van-e az építőiparban marketingre? A Budapesti Projekt Marketing Műhely célul tűzte ki, hogy segít az építőipari cégeknek a piachoz való alkalmazkodásban, a marketingszemlélet elterjesztésében, megismertetésében. Kutatásaink célja, hogy megismerjük az építő­ ipar mai helyzetét, pozícióját, szemléletbeli változásait.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Pollák, G. and Veres, Z. (2019) “Marketing Orientation of Firms in Building Industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(6), pp. 34–41. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2286 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Agricultural Marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>