A reklámhatás kutatásának fejlődése

Szerzők

  • András Bauer Budapesti Közgazdaság-tudományi Egyetem Marketing Tanszék ; Magyar Marketingszövetség

Absztrakt

A reklám - mint a piacépítés eszköze - drága. Mindez erősíti az olyan kutatás iránti igényt, amely a reklámköltségek jobb felhasználását segíti. A cikk amellett érvel, hogy nem elegendő csupán hatékonysági vizsgálatokat végezni, hanem célszerű a reklám hatásmechanizmusának elemzése is, mert az így kitűzött célok követése segítheti a marketing-stratégia megvalósulását, és növelheti a reklám hatékonyságát is. A szerző áttekinti a reklámhatás elméleti megközelítéseinek változását, valamint helyét a reklámkutatás és a fogyasztói kutatás területén.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Bauer, A. (2019) „A reklámhatás kutatásának fejlődése”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 65–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2437 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklám és reklámhatás