Development in the research of advertising effects
Abstract
A reklám - mint a piacépítés eszköze - drága. Mindez erősíti az olyan kutatás iránti igényt, amely a reklámköltségek jobb felhasználását segíti. A cikk amellett érvel, hogy nem elegendő csupán hatékonysági vizsgálatokat végezni, hanem célszerű a reklám hatásmechanizmusának elemzése is, mert az így kitűzött célok követése segítheti a marketing-stratégia megvalósulását, és növelheti a reklám hatékonyságát is. A szerző áttekinti a reklámhatás elméleti megközelítéseinek változását, valamint helyét a reklámkutatás és a fogyasztói kutatás területén.
Downloads
Published
2019-12-20
How to Cite
Bauer, A. (2019) “Development in the research of advertising effects”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(3), pp. 65–69. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2437 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Advertising effects and effectiness