A közösségi média alkalmazásának lehetőségei az építőipari marketingben

Szerzők

  • András László Király Csajok és Pasik - The Cook

Kulcsszavak:

közösségi média, építőipar, internet, kommunikáció

Absztrakt

Napjainkban már-már kikerülhetetlen kérdés bármilyen iparágról is beszélünk, hogy a közösségi média - mint kommunikációs eszköz, információforrás vagy projektmenedzsment-eszköz - milyen új lehetőségeket rejt, és miben változtatja meg az eddig megszokott igényeket. Igaz, már több területen találkozhatunk kimondottan a közösségi média eszközeire támaszkodó kommunikációval és pr-kampányokkal, az építőipar - nemcsak hazánkban, hanem világszerte is - gyerekcipőben jár ezen a téren.
Cikkem célja, hogy bemutassa a közösségi média eszközeit, példákat hozzon arra, hogyan lehet ezeket az eszközöket nemcsak a marketingben, hanem más területeken is hatékonyan használni az építőipari vállalatoknak és az építőiparban tevékenykedő vállalkozóknak. Az alanti cikk a 20. Országos Marketing Konferencia Építő Marketing szekciójában elhangzott előadásra épül.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Király, A. L. (2019) „A közösségi média alkalmazásának lehetőségei az építőipari marketingben”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 71–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/428 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Húszéves a Magyar Marketing Szövetség

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.