Opportunities of the Implementation of Social Media in Building Industry Marketing

Authors

  • András László Király Csajok és Pasik - The Cook

Keywords:

közösségi média, építőipar, internet, kommunikáció

Abstract

Napjainkban már-már kikerülhetetlen kérdés bármilyen iparágról is beszélünk, hogy a közösségi média - mint kommunikációs eszköz, információforrás vagy projektmenedzsment-eszköz - milyen új lehetőségeket rejt, és miben változtatja meg az eddig megszokott igényeket. Igaz, már több területen találkozhatunk kimondottan a közösségi média eszközeire támaszkodó kommunikációval és pr-kampányokkal, az építőipar - nemcsak hazánkban, hanem világszerte is - gyerekcipőben jár ezen a téren.
Cikkem célja, hogy bemutassa a közösségi média eszközeit, példákat hozzon arra, hogyan lehet ezeket az eszközöket nemcsak a marketingben, hanem más területeken is hatékonyan használni az építőipari vállalatoknak és az építőiparban tevékenykedő vállalkozóknak. Az alanti cikk a 20. Országos Marketing Konferencia Építő Marketing szekciójában elhangzott előadásra épül.

Downloads

Published

2019-10-08

How to Cite

Király, A. L. (2019) “Opportunities of the Implementation of Social Media in Building Industry Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 44(4), pp. 71–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/428 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

20th anniversary of the Hungarian Marketing Association

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.