CSR - Merre tovább?
Kulcsszavak:
CSR, társadalmi felelősségvállalás, pénzügyi teljesítmény, CFP, CSP, játékelméletAbsztrakt
A CSR-rel, vagyis a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával a marketing mellett számos más terület is foglalkozik. Egyre népszerűbbek azok a folyamatos vitát generáló tanulmányok is, amelyek a CSR vállalati teljesítményre gyakorolt vélt vagy valós pozitív hatásait igyekeznek kimutatni. Jelen tanulmány a marketing és a pénzügy határterületén járva, szakirodalmi kutatás segítségével azt vizsgálja, hogy vajon a CSR és a vállalat pénzügyi teljesítményének kapcsolata hogyan befolyásolhatja a marketingesek jövőbeli feladatait. Az eredmények alapján a marketingnek egyszerre két kihívással is szembe kell néznie: a CSR-t mint kommunikációs eszközt és mint vállalati DNS-t is kezelnie kell.