Bioélelmiszer fogyasztási szokások
Szegmentálás és a bizalom fontossága
Absztrakt
A marketing egyik nagy kihívása a rövid és hosszú távú fogyasztói érdekek szinkronizálása, amit több módon is próbáltak már összhangba hozni (pl.: öko-, felelős-, zöld-, fenntartható-, környezetbarát-marketing).
A bioélelmiszer megfelel ezen termelési, fogyasztási és életvezetési elvek feltételrendszerének, ezért a termékek fogyasztói motivációit, attitűdjét érdemes megismerni.
Ezen kívül az ágazat növekvő népszerűsége szép példája a ritka mezőgazdasági sikertörténeteknek.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-13
Hogyan kell idézni
Dörnyei, K. (2019) „Bioélelmiszer fogyasztási szokások: Szegmentálás és a bizalom fontossága”, Marketing & Menedzsment, 42(4), o. 34–42. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/517 (Elérés: 25 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer marketing