Fogyasztói magatartásvizsgálatok az élelmiszeren található információtartalomról

a jelölések, címkék és label használatának elemzése

Szerzők

  • Krisztina Dörnyei Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Kulcsszavak:

csomagolás, információ, címke, jelölés

Absztrakt

A csomagolás részét képező információtartalom - címke, jelölés, label - elsődleges funkciója a termék tulajdonságairól való tájékoztatás, amely fontos a marketing és a vállalati menedzsment eszköztárában.
Bemutatjuk a fogyasztókat befolyásoló tényezőket a címkén lévő információ olvasásában az élelmiszers.<ektor példáján keresztül. Emellett a módosuló jogszabályok, a szaporodó külföldi kutatások, a táplálkozáshoz, egészséghez és környezethez kapcsolódó fogyasztói magatartásváltozási trendek, a táplálkozásmarketing, a minőségi, funkcionális élelmiszerek irodalma, a környezetvédelem témája is állandó fókuszban tartja a csomagoláson található jelölés témáját.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Dörnyei, K. (2019) „Fogyasztói magatartásvizsgálatok az élelmiszeren található információtartalomról: a jelölések, címkék és label használatának elemzése”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 26–34. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/422 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztás és szegmentáció

Hasonló cikkek

1 2 3 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.