Organic food consumption habits

Segmentation and the importance of trust

Authors

  • Krisztina Dörnyei Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Abstract

A marketing egyik nagy kihívása a rövid és hosszú távú fogyasztói érdekek szinkronizálása, amit több módon is próbáltak már összhangba hozni (pl.: öko-, felelős-, zöld-, fenntartható-, környezetbarát-marketing).
A bioélelmiszer megfelel ezen termelési, fogyasztási és életvezetési elvek feltételrendszerének, ezért a termékek fogyasztói motivációit, attitűdjét érdemes megismerni.
Ezen kívül az ágazat növekvő népszerűsége szép példája a ritka mezőgazdasági sikertörténeteknek.

Downloads

Published

2019-10-13

How to Cite

Dörnyei, K. (2019) “Organic food consumption habits: Segmentation and the importance of trust”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(4), pp. 34–42. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/517 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

Food marketing