Organic food consumption habits
Segmentation and the importance of trust
Abstract
A marketing egyik nagy kihívása a rövid és hosszú távú fogyasztói érdekek szinkronizálása, amit több módon is próbáltak már összhangba hozni (pl.: öko-, felelős-, zöld-, fenntartható-, környezetbarát-marketing).
A bioélelmiszer megfelel ezen termelési, fogyasztási és életvezetési elvek feltételrendszerének, ezért a termékek fogyasztói motivációit, attitűdjét érdemes megismerni.
Ezen kívül az ágazat növekvő népszerűsége szép példája a ritka mezőgazdasági sikertörténeteknek.
Downloads
Published
2019-10-13
How to Cite
Dörnyei, K. (2019) “Organic food consumption habits: Segmentation and the importance of trust”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(4), pp. 34–42. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/517 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Food marketing