A sport és az olimpia iránti attitűdök Magyarországon

Szerzők

  • Ágnes Hofmeister-Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • Erzsébet Malota Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • Ágnes Neulinger Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék

Absztrakt

Kutatásunk strukturált mélyinterjúk és fókuszcsoportos interjúk keretében keresett választ azon kérdésekre, hogy a sport milyen szerepet játszik az emberek életében, milyen motivációik, attitűdjeik, asszociációik vannak a sporttal, az élsporttal és az Olimpiával kapcsolatban, milyen vélemények fogalmazódnak meg bennük a sportszponzorálást illetően.
Eredményeink bemutatják azt is, hogy mit gondolnak a megkérdezettek a híres sportolókról, sztársportolókról, szerintük mely sportágakat kellene támogatni, és milyen összefüggések vannak egy adott sportoló és az általa reklámozott márka megítélése között.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-14

Hogyan kell idézni

Hofmeister-Tóth, Ágnes, Malota, E. és Neulinger, Ágnes (2019) „A sport és az olimpia iránti attitűdök Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 42(3), o. 4–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/531 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Olimpia és marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>