Reklámok a gyermekek és a szülők szemével - és a szerzők mai reflexiói

Szerzők

  • Ágnes Hofmeister-Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Erzsébet Malota Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Kulcsszavak:

gyerekek, szülők, reklámok, percepció, fogyasztóvá válás

Absztrakt

A gyerekek világszerte nagyon vonzó és keresett célpiacot képviselnek sok fogyasztói márka számára, és ennek megfelelően az elmúlt években jelentősen megnövekedtek a kifejezetten nekik szóló média szórakoztató programok és reklámok. Jelen cikkünkben bemutatjuk a 2000-ben megjelent eredeti cikk kutatási eredményeit és a szerzők mai reflexióit a kutatás témáját és eredményeit illetően. A 2000-ben megjelent cikk arról a gyermekek és szülők körében végzett kutatási sorozat legfontosabb megállapításairól számol be, aminek a célja a szülők attitűdjeinek feltérképezése volt a gyerekeknek szóló reklámok iránt. A kutatás során külön kíváncsiak voltunk arra, hogy a gyerekek mennyire értik a reklámokat, valamint, hogy a reklámok hogyan befolyásolják kéré­seiket és fogyasztási szokásaikat.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-06-01

Hogyan kell idézni

Hofmeister-Tóth, Ágnes és Malota, E. (2017) „Reklámok a gyermekek és a szülők szemével - és a szerzők mai reflexiói”, Marketing & Menedzsment, 51(1-2), o. 52–62. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/831 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.