Az országeredet imázs I.

Szerzők

  • Erzsébet Malota Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A németek precíz gépeket, az olaszok divatos cipőket gyártanak, a franciák a bor és a gasztronómia terén verhetetlenek, az angolok pedig a ruhadivat terén iránymutatóak. Ezt szinte mindenki tudja... Ám a termékeken feltüntetett országeredet vajon milyen közvetlen vagy közvetett hatással van a fogyasztói döntésekre? A származási hely mennyire sorolható a külső terméktulajdonságok közé? A tanulmány ezekre a kérdésekre keresi a választ.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Malota, E. (2019) „Az országeredet imázs I”., Marketing & Menedzsment, 38(4), o. 49–60. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1129 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix