A sport és az olimpia iránti attitűdök Magyarországon
Absztrakt
Kutatásunk strukturált mélyinterjúk és fókuszcsoportos interjúk keretében keresett választ azon kérdésekre, hogy a sport milyen szerepet játszik az emberek életében, milyen motivációik, attitűdjeik, asszociációik vannak a sporttal, az élsporttal és az Olimpiával kapcsolatban, milyen vélemények fogalmazódnak meg bennük a sportszponzorálást illetően.
Eredményeink bemutatják azt is, hogy mit gondolnak a megkérdezettek a híres sportolókról, sztársportolókról, szerintük mely sportágakat kellene támogatni, és milyen összefüggések vannak egy adott sportoló és az általa reklámozott márka megítélése között.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-14
Hogyan kell idézni
Hofmeister-Tóth, Ágnes, Malota, E. és Neulinger, Ágnes (2019) „A sport és az olimpia iránti attitűdök Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 42(3), o. 4–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/531 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Olimpia és marketing