A vonzerőfejlesztés lehetőségei a felsőoktatásban

A beiskolázási marketingmunka új területei

Szerzők

  • Gabriella Kuráth Pécsi Tudományegyetem

Absztrakt

A beiskolázási marketinget a felsőoktatási marketingtevékenység kiemelt gyakorlatorientált, funkcionális részterületeként kezeljük, aminek az alkalmazása nem kerülhető meg a hazai felsőoktatásban sem. E tanulmányban a beiskolázási marketingmunka alapfogalmainak tisztázását követően a vonzerőfejlesztés lehetőségeit vizsgáljuk meg hallgatói és intézményi oldalról, majd kísérletet teszünk egy beiskolázási marketingmodell összeállítására.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Kuráth, G. (2019) „A vonzerőfejlesztés lehetőségei a felsőoktatásban: A beiskolázási marketingmunka új területei”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 26–36. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/542 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatásmarketing