Ilyenek vagytok ti

egy korrespondenciaelemzés tanulságai

Szerzők

  • Krisztián Szűcs Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Mónika Tiszberger Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Gabriella Kuráth Pécsi Tudományegyetem

Kulcsszavak:

attitűd, marketingkutatás, marketingstratégia, egyetem, értékelés

Absztrakt

A marketingszakma egyik örökzöld kihívása a pozicionálás. Mind elméleti, mind gyakorlati aspektusból közelítve a kérdést, megjelenik a probléma forrása: a fogyasztó. A probléma megoldása, sőt, mérése is komoly szakmai felkészültséget kíván meg, hiszen a fogyasztók szubjektív
percepcióját számos egyéb tényező is alakítja, amelyek teljes körű figyelembe vétele nehezen kivitelezhető. Ez a tanulmány azt mutatja be, ahogyan a marketingkutatás módszereinek segítségével meghatározhatjuk a vevők percepcióit. A vizsgálat tárgya miatt a fentiekből az olvasó megtudhatja az egyes egyetemi karok értékelésének elemzési tényezőit.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-07

Hogyan kell idézni

Szűcs, K., Tiszberger, M. és Kuráth, G. (2019) „Ilyenek vagytok ti: egy korrespondenciaelemzés tanulságai”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 77–87. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/405 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztókutatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.