Fény az alagút végén?
Beszámoló a Marketingpirula LIVE gyógyszeripari konferenciáról
Absztrakt
A Marketingpirula, a gyógyszerek marketingkommunikációjával foglalkozó szaklap évente megrendezi az év gyógyszeripari találkozóját, a Marketingpirula LIVE konferenciát. Az idei rendezvény fókuszában az ipart napjainkban érintő változások, reformok, szigorítások és az abból való kiút, a túlélési stratégiák és a szebb jövő álltak. Az originális és a generikus gyártóknak egyaránt szembe kell nézniük az egészségügyi reform következtében a piac kínálati és keresleti oldalának átrendeződésével, a gyógyszerfogyasztás csökkenésével, így a piaci szereplők helyzetének nehezedésével. E helyzetből egy lehetséges kiút a humán erőforrás terén történő paradigmaváltás.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-14
Hogyan kell idézni
Csépe, A. (2019) „Fény az alagút végén? Beszámoló a Marketingpirula LIVE gyógyszeripari konferenciáról”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 70–71. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/546 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Orvosok, gyógyszerészek, betegek