The light at the end of the tunnel?

Report on the Marketingpirula LIVE pharma industry conference

Authors

  • Andrea Csépe BKF Marketing és Üzleti Kommunikációs Intézet

Abstract

A Marketingpirula, a gyógyszerek marketingkommunikációjával foglalkozó szaklap évente megrendezi az év gyógyszeripari találkozóját, a Marketingpirula LIVE konferenciát. Az idei rendezvény fókuszában az ipart napjainkban érintő változások, reformok, szigorítások és az abból való kiút, a túlélési stratégiák és a szebb jövő álltak. Az originális és a generikus gyártóknak egyaránt szembe kell nézniük az egészségügyi reform következtében a piac kínálati és keresleti oldalának átrendeződésével, a gyógyszerfogyasztás csökkenésével, így a piaci szereplők helyzetének nehezedésével. E helyzetből egy lehetséges kiút a humán erőforrás terén történő paradigmaváltás.

Downloads

Published

2019-10-14

How to Cite

Csépe, A. (2019) “The light at the end of the tunnel? Report on the Marketingpirula LIVE pharma industry conference”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 70–71. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/546 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Doctors, pharmachists and the sick