Adalékok a posztmodern turizmusmarketing értelmezéséhez - Az élmény és az egyediség jelentősége
Kulcsszavak:
turizmus, turizmusmarketing, posztmodern, különleges élményAbsztrakt
A jelen tanulmány a turizmus és a turizmusmarketing sajátos fejlődésének kérdéseit vizsgálja a posztmodern korban. A szerzők részben a nemzetközi és hazai szakirodalom, részben pedig a saját megfigyeléseik alapján ütköztetik az elméletet a gyakorlattal, és felhívják a figyelmet a turisztikai kínálat alkalmazkodásának problémáira. Újraértelmezik a mcdonaldizáció és a disneyfikáció fogalmait, a turizmus keresleti és kínálati tendenciáit, valamint a turisztikai termék összetett jellegét. Kiemelik a különleges élmény és az egyedi szolgáltatás differenciált felajánlásának növekvő jelentőségét.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Árva, L. és Sipos, Z. (2019) „Adalékok a posztmodern turizmusmarketing értelmezéséhez - Az élmény és az egyediség jelentősége”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 32–40. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/549 (Elérés: 25 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingelmélet