Globalizáció a felsőoktatásban
szervezeti és marketingkövetkezmények
Kulcsszavak:
globális felsőoktatási tér, mobilitás, intézményi változásokAbsztrakt
A globalizáció a kilencvenes évekre elérte a felsőoktatás területét is, és a felsőoktatási intézetek mind inkább globalizált térben versenyeznek egymással a hallgatókért, ami új kihívásokat jelent ezen intézmények marketingmunkája számára. Ebben a munkában áttekintjük a globalizáció kihívásait és az oktatási intézmények lehetséges válaszait e kihívásokra. Az oktatás globalizációjára vonatkozó szakirodalom és a statisztikai adatok elemzésén túl részletesen ismertetjük azokat a feladatokat, amelyeket a felsőoktatási intézeteknek marketing- és menedzsmentmunkájuk során meg kell oldaniuk.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-08
Hogyan kell idézni
Deli-Gray, Z., Árva, L. és Gray, M. (2019) „Globalizáció a felsőoktatásban: szervezeti és marketingkövetkezmények”, Marketing & Menedzsment, 44(3), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/434 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–