Globalizáció a felsőoktatásban

szervezeti és marketingkövetkezmények

Szerzők

  • Zsuzsa Deli-Gray ESSCA Magyarország Alapítvány ; Széchenyi István Egyetem
  • László Árva Szolnoki Főiskola
  • Michael Gray ESSCA Magyarország Alapítvány

Kulcsszavak:

globális felsőoktatási tér, mobilitás, intézményi változások

Absztrakt

A globalizáció a kilencvenes évekre elérte a felsőoktatás területét is, és a felsőoktatási intézetek mind inkább globalizált térben versenyeznek egymással a hallgatókért, ami új kihívásokat jelent ezen intézmények marketingmunkája számára. Ebben a munkában áttekintjük a globalizáció kihívásait és az oktatási intézmények lehetséges válaszait e kihívásokra. Az oktatás globalizációjára vonatkozó szakirodalom és a statisztikai adatok elemzésén túl részletesen ismertetjük azokat a feladatokat, amelyeket a felsőoktatási intézeteknek marketing- és menedzsmentmunkájuk során meg kell oldaniuk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Deli-Gray, Z., Árva, L. és Gray, M. (2019) „Globalizáció a felsőoktatásban: szervezeti és marketingkövetkezmények”, Marketing & Menedzsment, 44(3), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/434 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.