„Titkos vásárlók”: a mystery shopping kutatás elmélete és gyakorlata
Absztrakt
A szolgáltatóipar fejlődésével egyre inkább előtérbe kerül (ha nem válik rövidesen elsőszámú módszerré) a mystery shopping (MS) kutatás. A magyar nyelven fellelhető piackutatási szakirodalom ugyanakkor egyáltalán nem (Bércziné 1999, Malhotra 2001) vagy csak nagyon röviden (Hoffmann-Kozák-Veres 2000, 70. old.) foglalkozik a témával. A cikk szerzői ezt a hiányt igyekeznek pótolni, bemutatva az MS nemzetközi szakirodalmi hátterét és hazai gyakorlati alkalmazását is.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-19
Hogyan kell idézni
Papp-Váry, Árpád F. és Kosztka, E. (2019) „»Titkos vásárlók«: a mystery shopping kutatás elmélete és gyakorlata”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 67–72. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/691 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói kutatások