Magyarország márka: miért (ne)?

Szerzők

  • Róbert Braun Corvinus Egyetem, Marketing Intézet

Kulcsszavak:

országmárkázás, márka, újramárkázás, márka-újraépítés

Absztrakt

Magyarország márka volna jó, vagy mégsem? A jelenlegi kiszámíthatatlan gazdasági és pénzügyi helyzetben Magyarország nyilvános nemzetközi megítélése sajnos tovább romlik, ebből következően az ország valamennyi területen, a gazdasági versenyképességtől kezdve, a befektetés-vonzó képességen át a sportesemények megrendezéséért folytatott versenyben általában alulmarad. Sokan azt gondolják, hogy egy erős Magyarország márka elősegítené, hozzájárulna a folyamat megállításához, az ország és a nemzet felvirá­goztatásához. A szerző azonban másképpen látja. Szerinte hazánk akkor járna sikerrel e téren, ha a Magyarország márka helyett a lokális márkák létrejöttének támogatására áldozna.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Braun, R. (2019) „Magyarország márka: miért (ne)?”, Marketing & Menedzsment, 43(2), o. 48–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/730 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs, országmárka

Hasonló cikkek

1 2 3 4 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.