Zene, stílus, identitás - Z-generációs fiatalok stílusélményei az EMO kultúrában

Szerzők

  • Ádám Guld Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Kulcsszavak:

szubkultúrák, média, online közösségek, identitás transzformációk, Z generáció

Absztrakt

Jelen írás a TÁMOP-4.2.3.-12/1/KONV Tudományos eredmények elismerése és disszeminációja kutatás Fiatalok kommunikációjának megismerése alprojektjének háttértanulmányára épül, amely elsősorban az online szerveződő zenei szubkultúrák identitásképző és identitásformáló funkcióival foglalkozik Z generációs fiatalok körében, A tanulmány egy, az, EMO stílussal foglalkozó, kvalitatív megközelítéseket alkalmazó, mikroszintű vizsgálatra épül, amely a szubkulturális identitás taranszformációin keresztül tárja fel a zenei irányzattal történő megismerkedés, a stílussal való azonosulás és a közösség elhagyásának mozzanatait.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-31

Hogyan kell idézni

Guld, Ádám (2019) „Zene, stílus, identitás - Z-generációs fiatalok stílusélményei az EMO kultúrában”, Marketing & Menedzsment, 48(Különszám2), o. 39–53. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/927 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.