Important questions of interorganizational marketing in medicine market - Analysis of hospital leaders
Abstract
A cikk a gyógyszermarteting kérdésköréből az eladó-vevő - ezen belül a kórházakkal kialakított - kapcsolatot emeli ki és helyezi a vizsgálat középpontjába. E témára a hazai gyógyszermarketing kutatások eddig még nem fordítottak kellő figyelmet. Elfogadva azon állítást, amely szerint a vevőkapcsolatokat alapvetően meghatározza a vevő beszerzési magatartása (Ford, 2003), a kórházi vevőkapcsolatokat a kórházi gyógyszerbeszerzésen keresztül vizsgálja. A tanulmány - a szerző PhD disszertációjának részeként - röviden beszámol egy empirikus kutatásról is, amely a magyar kórházak gyógyszerbeszerzéséről készült 2002 őszén.
Downloads
Published
2019-11-12
How to Cite
Szalkai, Z. (2019) “Important questions of interorganizational marketing in medicine market - Analysis of hospital leaders”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(5), pp. 58–64. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1117 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
M&M mix