Possibilities of forming country image

Authors

  • Barbara Jenes Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

Az országimázs kialakítása összetett feladat. Sokak fejében azonban az országimázs tulajdonképpen egyet jelent az idegenforgalommal, az idegenforgalmi propagandával, holott ez csak egy szegmense az ország arculatát építő tevékenységeknek. Az országkép-alakítás feladatát több szférának együttesen kell megoldania, egy koordináló intézmény, testület segítségével. Ennek az intézménynek a feladata kell, hogy legyen az országimázs kialakításának, valamint az információk terjesztésének koordinálása (a párhuzamosság elkerülése végett és a költségracionalizáció céljából). Az egyes szférák országkép-építő tevékenységének célcsoportjai nyilvánvalóan eltérnek egymástól, de találni kell egy közös mondanivaló-halmazt, amelynek felhasználásával mindenki előnyre tehet szert a saját területén.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Jenes, B. (2019) “Possibilities of forming country image”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(2), pp. 18–29. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1373 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Country image