Customer value - success in business? Expectations and performances in the inland telecommunication market

Authors

  • Antalné Tamus Károly Róbert Főiskola
  • Edit Miterliné Kovács Károly Róbert Főiskola

Abstract

A mai gazdasági, versenypiaci helyzetben csak azok a vállalatok működhetnek sikeresen, amelyek részletes marketingstratégiát dolgoznak ki, és azt pontosan betartva haladnak az általuk meghatározott és kijelölt útvonalon. A cégek saját piaci szegmensükben a vezető pozíció megszerzésére és megtartására törekszenek. Ennek eléréséhez azonban világos és pontos párbeszédre, vásárlóik, ügyfeleik megismerésére és tudatos feltérképezésére, és nem utolsó sorban jól átgondolt és határozott vezérelvre, stratégiára van szükségük.

Downloads

Published

2019-12-05

How to Cite

Tamus, A. and Miterliné Kovács, E. (2019) “Customer value - success in business? Expectations and performances in the inland telecommunication market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 112–130. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1397 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

M&M mix