Vevőérték - üzleti siker? Elvárások és teljesítmények a hazai távközlési piacon

Szerzők

  • Antalné Tamus Károly Róbert Főiskola
  • Edit Miterliné Kovács Károly Róbert Főiskola

Absztrakt

A mai gazdasági, versenypiaci helyzetben csak azok a vállalatok működhetnek sikeresen, amelyek részletes marketingstratégiát dolgoznak ki, és azt pontosan betartva haladnak az általuk meghatározott és kijelölt útvonalon. A cégek saját piaci szegmensükben a vezető pozíció megszerzésére és megtartására törekszenek. Ennek eléréséhez azonban világos és pontos párbeszédre, vásárlóik, ügyfeleik megismerésére és tudatos feltérképezésére, és nem utolsó sorban jól átgondolt és határozott vezérelvre, stratégiára van szükségük.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Tamus, A. és Miterliné Kovács, E. (2019) „Vevőérték - üzleti siker? Elvárások és teljesítmények a hazai távközlési piacon”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 112–130. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1397 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix