Some characteristical problems of marketing strategy development

Authors

  • László Józsa Nyugat-Magyarországi Egyetem Marketing tanszék

Abstract

A gazdaság szereplői körében folyamatosan jelen van a vágy, hogy a jövőt, a változásokat, a vállalkozások életútját kiszámíthatóvá tegyék. Ennek megfelelően a tervezés napjainkra a vállalkozások lényeges területévé vált, mivel kiderült, hogy az üzleti siker sokszor a jó tervezés következményeként alakulhat ki. A tervezés javíthatja a cég piaci pozícióit, elősegítheti az optimális üzleti fejlődést, egységes, integrált problémakezelést eredményezhet, segítheti a célok megvalósításának ellenőrzési folyamatát és hozzájárulhat a szervezet rugalmasságának megőrzéséhez.

Downloads

Published

2019-12-10

How to Cite

Józsa, L. (2019) “Some characteristical problems of marketing strategy development”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 3–6. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1536 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Marketing és strategy

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>