The role of communications in wine marketing

Authors

  • Judit Pakainé Kováts Nyugat-Magyarországi Egyetem Vezetési Szervezési Intézet Marketing Tanszék
  • Mátyás Fekete Nyugat-Magyarországi Egyetem Szolgáltatás-menedzsment Tanszék

Abstract

Az italreklámok, ezeken belül az alkoholtartalmú italok reklámjai nehéz feladat elé állítják a reklámtervezőket, a kommunikációs szakembereket. Az italok a reklámokban általában nem konkrét tárgyias formában, hanem mindig valamilyen elvonatkoztatott formában jelennek meg, egy életérzés, egy íz képi kifejezése révén próbálja a reklám eladni a terméket. Különösen igaz ez az égetett szeszes italok esetében, ahol a termék fogyasztásán keresztül elérhető luxus életszínvonal bemutatásával érvelnek a reklámalkotók. A reklámokban megjelenő magas életszínvonal és csillogás szorosan összefügg a termék exkluzív jellegével, a célközönséggel, ami az égetett szeszesitalok esetében átlagosnál magasabb árat és viszonylag szűk fogyasztói réteget jelent.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Pakainé Kováts, J. and Fekete, M. (2019) “The role of communications in wine marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 65–71. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1564 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Winemarketing

Most read articles by the same author(s)