An electronic campaing
Abstract
Az e-mail és az SMS már jelenleg is, de úgy tűnik a jövőben még inkább a politikai kampányok legfontosabb eszközeivé váltnak. Magyarországon a 2002. évi választások során a politika az interneten és a mobiltelefonos üzeneteken keresztül már beavatkozott a privát szférába, a politikai direkt marketing eszközévé vállt. Világszerte az a tapasztalat, hogy a rövid elektronikus levelek főként a szimpatizánsok megerősítését, megtartását célozzák, a humor és az irónia eszközéhez nyúlva pedig a bizonytalanok és távolmaradók meggyőzését szolgálják. A szerző amerikai példákkal teszi szemléletessé, hogyan lehet hajmeresztő elektronikus kampányötletekkel szavazatokat szerezni.
Downloads
Published
2019-12-11
How to Cite
Tarr, Ágnes (2019) “An electronic campaing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 58–63. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1589 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
Internet and marketing