Az elektronikus kampány

Szerzők

  • Ágnes Tarr

Absztrakt

Az e-mail és az SMS már jelenleg is, de úgy tűnik a jövőben még inkább a politikai kampányok legfontosabb eszközeivé váltnak. Magyarországon a 2002. évi választások során a politika az interneten és a mobiltelefonos üzeneteken keresztül már beavatkozott a privát szférába, a politikai direkt marketing eszközévé vállt. Világszerte az a tapasztalat, hogy a rövid elektronikus levelek főként a szimpatizánsok megerősítését, megtartását célozzák, a humor és az irónia eszközéhez nyúlva pedig a bizonytalanok és távolmaradók meggyőzését szolgálják. A szerző amerikai példákkal teszi szemléletessé, hogyan lehet hajmeresztő elektronikus kampányötletekkel szavazatokat szerezni.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Tarr, Ágnes (2019) „Az elektronikus kampány”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 58–63. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1589 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Internet és marketing